Rabo Clubsupport: stem op L.T.C. Gendt

Ook dit jaar is er voor de leden van de Rabobank de mogelijkheid om verenigingen te sponsoren.

De Rabobank organiseert in de periode van 5 tot en met 27 september de Rabo Clubsupport. In die periode kunnen leden 3 stemmen uitbrengen op verenigingen die zij willen sponsoren. Ook LTC Gendt, onze tennisvereniging, neemt weer deel aan de Rabo Clubsupport. Wij zetten de verkregen middelen in voor het verduurzamen van onze accommodatie.

Ben je Rabo-lid? Zoek dan op de Rabo app de mogelijkheid Service-Lidmaatschap op, selecteer dan de 3 verenigingen die je een stemt wil geven en rond het stemmen af.

Vraag ook mensen in jouw omgeving zoals ouders, familie, vrienden om een stem op LTC Gendt uit te brengen.