De noodzaak van EHBO in Gendt

Onlangs werd maar weer eens duidelijk hoe belangrijk het is om EHBO te kunnen verlenen op de tennisbaan. Het hebben van mensen met een EHBO-diploma is belangrijk in een dorp als Gendt. Niet alleen om bij incidenten direct hulp te kunnen bieden, maar ook bij verschillende evenementen die worden georganiseerd. Om deze te kunnen laten plaatsvinden zijn vrijwilligers hard nodig. De gemeente eist bij een vergunningaanvraag vaak aanwezigheid van EHBO of medische ondersteuning. EHBO vereniging Gannita kampt met een tekort aan vrijwilligers en doet daarom een dringende oproep aan de leden van LTC Gendt of er mensen zijn die hun EHBO diploma zouden willen halen.

Lijkt het je wat? Meld je dan bij Hans van Geffen via 06-46113033 of jhvgeffen@kpnmail.nl voor meer informatie en lever een bijdrage aan het levendig houden van ons dorp door het houden van veilige evenementen.