Heb jij je al ingeschreven voor de Clubkampioenschappen en de Winteravondcompetitie?

Vanaf begin november staan de Clubkampioenschappen enkel, dubbel en mix op de planning.

Op vrijdag 4 november, zaterdag 5 november, zondag 6 november, vrijdag 11, zaterdag 12 en zondag 13 november spelen we om de eer in de verschillende categorieën. De data zijn nog onder voorbehoud van het aantal inschrijvingen.

Zowel voor gevorderden, maar zeker ook voor de beginnende spelers is het leuk om eens een wedstrijd te spelen tegen een clubgenoot. Dit is je kans!

Schrijf je uiterlijk 28 oktober in via de link op onze website www.tennisclubgendt.nl of via toernooi.nl:https://www.toernooi.nl/tournament/B6CCC2D8-F639-48B2-93BA-5D510A23FA1D

Vanaf 18 november begint de winteravondcompetitie (WAC). Inschrijven hiervoor doe je individueel. De Technische Commissie (TC)maakt koppels en deelt deze zo in dat er leuke wedstrijden gespeeld kunnen worden. Inschrijven kan tot 11 november.

Uitgangspunten Winteravondcompetitie:

1. De competitie zal dit jaar worden gespeeld op de vrijdagavonden in de periode van 18 november 2022 t/m 24 maart 2023 van 19:30 t/m 22:00 uur.
  2. Er zijn ongeveer 16 speelavonden.
  3. Per speelronde is er 75 minuten speeltijd, bestaande uit 15 minuten inspelen en 1 uur wedstrijd.
  4. Speelronde 1 start om 19.30 uur. Speelronde 2 start om 20.45 uur.
  5. Er wordt niet per set gespeeld maar een doortelling van games.
  6. LTC leden vanaf 17 jaar kunnen deelnemen.
  7. De Technische Commissie zorgt voor indeling van de koppels, rekening houdend met speelsterkte. De bedoeling is om halverwege de WAC een nieuwe indeling te maken.
  8. Deelnemers aan deze competitie wordt gevraagd een bardienst te verzorgen.
  9. Inschrijven gaat via toernooi.nl (WAC 2022-2023). De inschrijving sluit op 11 november 2022. Evt verhinderingen kunnen hier ook aangegeven worden.
  10. Uiterlijk 14 november krijgen deelnemers bericht omtrent de inschrijving.

Heb je vragen over de WAC of de clubkampioenschappen? Schiet een lid van de TC aan of mail naar tc@tennisclubgendt.nl