Voorjaarscompetitie op 1 april van start

Op vrijdag 1 april gaat de voorjaarscompetitie weer van start. Dit jaar doen 15 senioren en 5 jeugdteams mee aan de competitie.

LTC Gendt speelt op vrijdagavond, zaterdag overdag en zondag overdag hun wedstrijden. Houd er dus rekening mee dat de banen in de weekenden beperkter beschikbaar zijn voor vrij spelen.

De vrijdagavond competitie wordt over een langere periode gespeeld: van 1 april t/m 10 juni. Verspreid over deze periode zijn er 5 vrijdagavonden geen banen beschikbaar om vrij te spelen. De overige vrijdagavonden zijn de banen gewoon beschikbaar voor vrij spelen. Houd hier dus rekening mee. In de clubapp is zichtbaar wanneer banen geblokkeerd zijn voor competitie. Ook kun je op deze website kijken onder het kopje Competitie: Competitie overzicht en uitslagen of teams thuis of uit spelen.

Alle competitiespelers heel veel plezier en succes gewenst!