Open Toernooi 2023

Van 10 t/m 16 juli is het jaarlijkse Open Toernooi gespeeld. We kijken terug op een top week waarin bijna 200 wedstrijden gespeeld zijn. Iedere avond zat het terras vol met supporters die genoten van deze mooie en sportieve wedstrijden. Daarnaast natuurlijk ook van een drankje en heerlijke hapjes. Niet alleen op de baan ging het om de prijzen, de deelnemers konden ook draaien aan het rad van fortuin voor leuke prijzen. Vrijdagavond zorgde DJ Fred voor heerlijke (Duitse) muziek en draaiden de bardienstmedewerkers overuren. Een erg gezellige avond met de grote verloting met mooie prijzen. Traditioneel zijn op zondag de finales gespeeld met aansluitend de prijsuitreiking.

Bekijk hier de foto's

Iedereen bedankt die deze week tot een topweek gemaakt hebben: de vele vrijwilligers van de club die deze week actief geweest zijn, de sponsoren en natuurlijk ook de deelnemers!

Graag tot volgend jaar als we de 40e editie van het Open Toernooi organiseren.

» Nieuws archief