Stem op LTC Gendt bij Rabo ClubSupport

Ook dit jaar doet LTC Gendt weer mee aan de Rabobank ClubSupport. Leden van de Rabobank kunnen vanaf 4 tot en met 26 september 2023 stemmen op de vereniging die zij een financieel voordeeltje gunnen. Iedereen met een rekening bij de Rabobank kan gratis lid worden en stemmen op zijn/haar favoriete vereniging. Er morgen maximaal 3 stemmen worden uitgebracht: één stem per vereniging. Iedereen die als lid van de Rabobank is geregistreerd mag stemmen. Iedere stem op LTC Gendt levert onze vereniging geld op. Deze inkomsten worden besteed aan het verduurzamen van de accommodatie.

Wij hopen dan ook van harte dat je dit jaar weer een stem uitbrengt op LTC Gendt. Het attenderen van familieleden, kennissen, buren op deelname van LTC Gendt aan deze actie wordt enorm gewaardeerd. De uitslag van de actie wordt medio oktober bekend gemaakt.